Yoruldum işte..
Düşünmekten de yoruldum,
Üzülmekten de..
Beklemekten de yoruldum,
Özlemekten de..
Affetmekten de yoruldum,
Boş vermekten de..
Direnmekten de yoruldum,
Güçlü görünmekten de..
Kanadı kırılmış bir kuş gibiyim..
Dokunmayın bana bu aralar..
Şöyle sessiz bir yerde,
Birazcık dinlenmek istiyorum..
Özdemir Asaf
neden böyle acılıyım
neden böyle ağrılı
neden niçin bu sokaklar böyle boş
niçin neden bu evler böyle dolu?
sokaklarla solur evler
sokaklarla atar nabzı
kentlerin