Bunca gürültü patırtı niye? Niye bunca itiş kakış, tepinme, korku, endişe ve dert? Sonuçta amaç, sadece her bir Mecnun'un kendi Leyla'sını bulması değil midir?
Artık hayatta yeteri kadar acı var, insanlar bunu görmek için tiyatroya gitmezler. Hem artık romantik hisler ve acılar öldü, gerçek acılardan yana insanlar!