İpekcekitap

İpekcekitap
@ipekcan33
Çocuk gelişimi
Duygular andır,gelir geçer.Insansak eğer,bir duygudan bir duyguya geçeriz.Her birinde sonsuza kadar kalacağımızı sunarız.Ask mi? Hiç bitmeyecek ki..Ölüm mü?Hic gelmeyecek ki..Ömür boyunca defalarca doğarız ve ölürüz.
Sayfa 281·Kitabı okudu
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Duygu dediğimiz şey,benliğimizin bir yerlerinde belirip kaybolan bir şeyler işte.Geliyor,geçiyor,ama çok ağrı yapıyor .
Sayfa 280·Kitabı okudu

İpekcekitap

, bir kitap okudu
Puan vermedi·293 syf.·
3 günde okudu
·
2024 22. kitabı
Jale Demirdöğen
8.5/10 · 244 okunma

İpekcekitap

, bir kitap okudu
10/10
·224 syf.·
Beğendi
·
23 saatte okudu
·
2024 21. kitabı
Bahar Eriş
8.8/10 · 1.386 okunma
Herkes kendi payına düşen acıyı zamanı gelince yaşıyordu.
Sayfa 175·Kitabı okudu