Nermin Yildirim'dan okuduğum ilk kitap,ve uzun zamandir bu kadar etkilendiğim bir kitap olmamıştı.Kitaba bayıldım ,daha ilk sayfalarindan sürprizlerle karşılaştım,hem güldüm hem hüzünlendim,hem kahroldum büyük dersler çıkardım.Yazar'in da dediği gibi "Bir hayatımız daha yok,korkmadan dokunmak için yasayalim onu.Bir keklik besleyelim ellerimizle,varsin ucsun sonunda.Bir çiçek büyütelim,varsin solsun sonunda.Bir omuz ısıtalım,varsin gitsin sonunda.."Nermin Yıldırım'in dilini cok sevdim mutlaka diğer kitaplarini da okuyacağım..
DokunmadanNermin Yıldırım · Hep Kitap · 201711,6bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir hayal,gerçekleştiği anin sunabileceginden katbekat fazla mutluluk verir insana.Hayal kırıklığıyla yaralanmanin en kestirme yoludur hayallerin pesinden koşmak.