Camiye sırf ''çorap giyemedi'' diyip hatta ''ayağında mantar var terbiyesiz'' diyip önümde ki genç arkadaşı herkesin içinde kınayan, dışlayan amca ve ona sadece masumca bakan arkadaş sen affedersin belki ama o amcayı Allah nasıl affedecek merak ediyorum. Çoçuğu herkesin içinde rezil edince iyi bir müslüman oldu amcamız. İnsanları gerçekten anlamıyorum. Belki o çorap oocugun ayagında yokluktan yok vs nedeni olmasa bile amcanın şu yaptığına orda o cocugu soktu duruma cok canım sıkıldı böyle ınsanlarla aynı havayı gerçekten solumak istemiyorum..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖