"Bir insanın hayat yolu, o yolu izlediği sürece onun gelip dayanacağı belli bir sona götürür kişiyi. Fakat bu yoldan ayrılacak olunursa, son da değişir.
Önemli olan elin ağır olup bırakıldığında düşmesi değil.Önemli olan, yüreğin ve nabzın susması da değil.Önemli olan o elin hayatta iken cömert ve doğru oluşu, yüreğin cesur, sıcak ve yumuşak oluşu ve bir erkeğe yakışır biçimde atması.