“Hiçbir yaptığımdan pişman olmayacağım.” diye bir karar vermişliğiniz var mıdır? Benim vardır. Çok da faydasını gördüm. Bundan bir hayli zaman evvel böyle bir karar vermemiş olsaydım,üzüntülü günlerimin sayısı muhakkak ki daha fazla olurdu.
Orhan Veli’nin bütün şiirlerinin iki kapağın arasına toplanması ve hepsini okuma imkanını bulmak ne güzeldir... Özellikle bu devirde(daha da dikkatinizi çekmek isterim ki benim yaş grubum) hala okunması çok daha güzel.Çünkü her geçen gün teknoloji daha da içine hapsediyor bizleri. Fakat gereksiz ve kültürsüz insanların bu tarz kitaplara bakmadığını bilmekte hoş. Böyle güzel kitapların değerini kaybetmemesi dileklerimle...