Orhan Veli’nin bütün şiirlerinin iki kapağın arasına toplanması ve hepsini okuma imkanını bulmak ne güzeldir... Özellikle bu devirde(daha da dikkatinizi çekmek isterim ki benim yaş grubum) hala okunması çok daha güzel.Çünkü her geçen gün teknoloji daha da içine hapsediyor bizleri. Fakat gereksiz ve kültürsüz insanların bu tarz kitaplara bakmadığını bilmekte hoş. Böyle güzel kitapların değerini kaybetmemesi dileklerimle...
zaten kısa bir kitap... neriman’ın şark ve garp arasında gidip gelmesi,milli mücadele yıllarının ve cumhuriyetin ilk yıllarının güzelce anlatılması... okurken hiç sıkılmadım.
kitap çok sürükleyici aynı zamanda her bölümünden ayrı,farklı bir ders çıkarıyorsunuz... çocuğun hayatı bütün gerçekleriyle görmesi ve siyasi olarakta derin anlamlar içeren bir kitap bana göre... burada okuduğum başka bir yorumda bu siyasi anlamları fark ettim... okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum :)