Son Günümü ölümü kabullenmiş, hatalar yapmış biriyle geçirmek konusunda biraz endişelerim vardı. Onu tanımıyordum tabii ki ve son derece zararlı biri çıkabilirdi, sonuçta öleceğini bildiği günde gecenin bir yarısı dışarıdaydı. Fakat yaptığımız seçimler ne olursa olsun -yalnız ya da birlikte-, bitiş çizgimiz aynıydı. Kaç defa sağımıza ve solumuza baktığımızın bir önemi yoktu. Güvende kalmak için hava dalışı yapmamamızın bir önemi yoktu, bu hiçbir zaman en sevdiğim süper kahramanlar gibi uçamayacağım anlamına gelse bile. Kötü bir mahalledeki çetenin yanından geçerken başımızı eğmemizin bir önemi yoktu.
Kendimize nasıl bir yaşam seçersek seçelim sonunda ikimiz de ölecektik.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖