Selam herkese maalesef diye söze başlıyorum kitabımı yarım bıraktım,bana hitap edemedi bir türlü yada zamanlamam yanlıştı bilemiyorum. Ama bir türlü okuyamadım devamını getiremedim. 1 aydır resmen kitap elimde süründü bende onunla beraber süründüm çok uğraştım bu ilişkiyi yürütmek için ama yapamadım neyse şimdilik rafa kaldırıyorum başka bir zaman tekrar şansımı deneyeceğim birbirimize bir şans daha vereceğiz. Okumak isteyenler,okuyanlar,benim gibi yarım bırakanlar yorumlarda buluşalım,Sevgilerimle…