Memduh Şevket Esendal’ın bir çok kitabını okudum ama maalesef bu kitabı beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Pek sevemedim. Yapı gereği hiç bir kitabı yarım bırakmam bu kitabını zar zor okuyabildim. Ama sizler benim düşüncelerimden dolayı ön yargılı davranmayın,bir fırsat verebilirsiniz. Sevgiler🍀