belki de bazılarının şiir anlayışı okuduğu anda yoğun bir duygu hissetmek olduğu için küçük iskender her kesime hitap etmiyor, herkes anlamıyor ve çoğu saçma buluyor. hatta bir söyleşisinde “ben anlayamıyorsam o kötü bir şiir değil, kabahat bende” der :) ön yargısız bir şekilde okunması çok daha iyi olacaktır.
okuyup da beğenmediğim kitabı olacak mı merak ediyorum, inanılmaz bir şair ve yine inanılmaz bir kitap.
Bu Defa Çok FenaKüçük İskender · Sel Yayıncılık · 2011368 okunma
Çekilecek bir köşemiz olacak. Yatağımız olacak. Yorganı gözlerimize çekeceğiz. Belki bir deniz kenarı, bir ağaç altı, bir rüzgâr, bir sessiz kahve, bir bardak çay, bir simit, bir dilim kaşar peyniri, bir yarım kilo şarap bulursak dost olarak bu en iyisi. Ama insan? Yok kardeşim, yok, insan bulamayacağız.