emine

emine

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
2023 13. kitabı
Osamu Dazai
7.3/10 · 13,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
9/10
·144 syf.··
2023 10. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 19 Şubat 2023 16:29
Spoiler içerir Pembe dizi tadında, melodramatik bir kitap. Kitapta insana dair daha derin anlamlar beklemiştim sadece bu yönden beklentimin bir tık altında kaldı. Genel olarak güzel kitaptı ama artı olarak sonunda herkesin kahrından ölmesini de beklemezdim. Kısa ve akıcı bir şey arayanlara önerilir.
Taaşşuk-ı Talat ve FitnatŞemseddin Sami · Kızıl Panda · 202138,1bin okunma
“Elbet bir gün düzelir her şey. İnsan sabırlı olmalı.”
madem bu dünya bile yok olacak bir gün sevginin bitmesine insan neden üzülsün?