Spoiler içerir
Pembe dizi tadında, melodramatik bir kitap. Kitapta insana dair daha derin anlamlar beklemiştim sadece bu yönden beklentimin bir tık altında kaldı. Genel olarak güzel kitaptı ama artı olarak sonunda herkesin kahrından ölmesini de beklemezdim. Kısa ve akıcı bir şey arayanlara önerilir.