emine

“şu insanlar ne tuhaflar; başkalarının saadetlerini görerek kendilerini bundan mahrum buldukları için mi acaba, bu kınama ve ayıplamaları haset ve hırçınlıklarından mıdır?”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

emine

, bir kitap okudu
10/10
·158 syf.·
Beğendi
·
20 saatte okudu
·
2022 20. kitabı
“Sanki herkes yalnız yaşamanın peşinde de, yalnızlığı sindiremeyecek kadar yetersiz. Aşkta yetersiz, hayatta yetersiz, ciddiyette yetersiz. En önemlisi de cesarette yetersiz.”
“…bir yanlış anlaşılma olmasın: hümanizmi bir yaşama biçimine dönüştürmeyecek kadar zekiyim!”
“freni patlamış kalplerimizle aşk denilebilecek bir kazayı yaşıyorduk.”