Biraz once daha onceden bildiğim bir profile denk geldim. Çok iyi bir derece yapmış olmasına rağmen maalesef atanamamış. Onca emeğin sonucu bu olmamalı. :( Özel sektör zaten işkenceydi, KPSS de ayrı bir çin işkencesine dönüşmüş. Mentaliniz ve fiziksel sağlığınız çok sağlam olmalı ki o sürecin sağlığınıza verdiği zarara dayanabilesiniz.
Bazen bana danışıyorsunuz ya hazır tercih dönemi yaklaşıyorken tekrar tekrar söyleyebilirim. Bu devirde (özel sektör ya da KPSS) tek bir yola bel bağlamak riskli.
Sırf üniversite okumak için ya da yl. yapmış olmak için de okunmaz.
Sevebileceğiniz ve yeteneğinizin olduğu bir alanda okuyun. Diplomaya değil, kazanacağınız becerilere(Diksiyon, hitabet, okuma alışkanlığı, etkili yazı yazma, istikrar, özdisiplin, özgüven, özdeğer, zaman ve stres yönetimi, ikna kabiliyeti, empati becerisi, irade yönetimi, girişimcilik, ticaret, finans yönetimi, etkili iletişim, dil vs. hedeflediğiniz alanda sizi farklılaştıracak becerilere) odaklanın.
#yks2026 #yks