"Acı çekmeyi anlayabilmem mümkün değil. Acı çekmek kötüdür, çirkindir, karanlıktır. Çağımızın acıya duyduğu sempatide hastalıklı bir şeyler var. İnsan yaşamının renklerine , güzelliğine , coşkusuna sempati duyulmalı. Hayata dair yaralardan ne kadar az bahsedersek, o kadar iyi."