Irem

Irem
@irem197
..
"Sen gelmesen de ben beklerim, Ne olacak sanki cebimden mi gidiyor? Alt tarafı canımdan gidiyor... "
Aşk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-Hep geçer diyorlar ya olric sence geçer mi? -Geçer elbette efendim, Bazısı teğet geçer, bazısı deler geçer, Bazısı deşer geçer, bazısı parçalar geçer. Ama mutlaka geçer...
"Kahverengi gözleriniz toprağa benziyor bayım, düşsem gömülür müyüm?"
1000Kitap
"İçinde aşk var, yüzünde kin..."
Müzik
Gece midir seni bana düşündüren, Yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen?
1000Kitap