irem baki

irem baki
@irem421
Hayatın bir anlamı yoktur ama yaşamak hayata bir anlam verme ugraşıdır
Sayfa 248·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Zaman bir değirmentaşı Mürşit," dedi, ağzını elinin tersiyle silerek. "Taşın işi dönmek sanırsın, halbuki öğütmektir."
Sayfa 221·Kitabı okudu
Âşık insan âşık mıyım diye sormuyor kendine, âşık olduğunu biliyor. Âşık insan gördüm ben, ordan biliyorum, babaannen mesela dedene çok âşıktı. Babaannene bir gün sormuştum "Anne babama âşık olduğunu nasıl anladın?" "Görür görmez hastalandım," dedi "o zaman anladım." Sen de hasta mısın kızım?
Sayfa 219·Kitabı okudu
Dünya bembeyaz bir sonsuzluk, yalancı bir güzellik. Bu geçici güzelliğe dalmak geldi içinden.
Sayfa 203·Kitabı okudu
Şükran mesela çok güzel yapar. Sonbaharda hamur açar, erişte keser, çarşaflara yayıp kurutur. Mutluluğu Şükran'ın kurumuş erişteleri bez torbalara doldururken yüzünün aldığı halde görmek mümkündür. Görevini yapmış insanların huzuru, işte mutluluk budur. Ama bütün mutluluklar gibi geçicidir. Erişteleri torbaya doldurduktan, ağızlarını yorgan ipiyle sımsıkı bağladıktan, torbaları dolaba dizdikten sonra solar. Benimle göz göze geldiği an biter. Yeni bir mutluluk için başka bir an beklemek gerekir. Bu anlar gökkuşağı gibi ansızın belirir ve ne yazık ki gökkuşağı kadar nadirdir.
Sayfa 201·Kitabı okudu