İrem

İrem
@irem_kr
“ Sustuğun hiçbir cümleden , konuştuğun kadar kadar pişman olamazsın . “
Kelebek
8/10
·565 syf.··
Beğendi
·
2024 16. kitabı
·
20 günde okudu
·
Okunma: 16 Mayıs 2024 11:19
Kitap gerçekten aşırı akıcı ve sürükleyiciydi. Olaylar çok orantılı ve tutarlı şekilde ilerliyor , kitapta yaşanan insan dışı cezalara ve yasalara gerçekten çok üzüldüm . Kitapta geçen eziyetler , kurallar gerçekten çok acı verici . Yazar , bunu yaşamış biri olarak bize çok güzel yansıttı kısacası okurken kendimi kitabın içinde hissettim mükemmel bir kitap . Tabi ki bu kitapta da her kitapta olduğu gibi ufak hatalar ve kusurlar vardı ama ben kitabın daha çok güzelliklerine odaklandım . Bu kitabı herkes okumalı bence .
Edebiyat
KelebekHenri Charrière · E Yayınları · 20196,5bin okunma
İrem
Ayrıca eklemek istiyorum kitap özgürlüğün ve dostluğun ne kadar önemli olduğunu kanıtlar nitelikte .