O da nesi, annesi hiç örtpas edilir miymiş insanın? Şeker yemedim, oyuncaklarımla oynamadım, attım kırdım hepsini, elbise aldılar giyinmedim. Hiçbir şey avutamadı beni.
"Dedem diyor ki, atalarının adlarını, kim olduklarını unutanlar, kötülük yapmaktan utanmazlarmış. Çünkü o zaman insanın nasıl biri olduğunu ne çocukları bilirmiş ne de çocuklarının çocukları."