bence klasik romanları okumak için doğru psikolojide olmalı insan : )
ilk elime aldığımda sıkılıp yarım bıraktığım kitap 2. elime aldığımda her fırsatta okumak için can attığım sürükleyici bir romana dönünüşüverdi : )
mutlu okumalar:)
bu yazarı ilk defa okuyorum...tesadüfen elime geçti kitabı...ama ne güzel bir tesadüf olmuş böyle : )
evet duyduğum belki bir kısmını ucunda kıyısından bildiğim şeyler ama ciddiye alıp bu bilgilerin üzerine gitmek için çok güzel bir başucu kitabı ...
farkındalığını artıracak, hayata bakış açını değiştirecek, algılarınla oynayacak ve tabiki bilgini de artıracak bir arkadaş : )
mutlu okumalar :)