Siz yolunuzu bulmuşsunuz, nereye gittiğinizi biliyorsunuz… Bense kime, neye gerekli, olduğunu bilmeden, hülyaların, görüntülerin kargaşasında sürükleniyorum… Bir inancım yok. Görevimin, amacımın ne olduğunu da bilmiyorum.
Kaderine katlanmasını bil ve inançlı ol… İnanıyorum ben ve o kadar çok acı çekmiyorum şimdi… Bir görevim, bir amacım olduğunu düşününce hayattan korkmuyorum…