Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitabı değindiği konular bakımından başarılı buldum ancak okumadan önce birkaç yerde beğenildiğini gördüğümden daha güçlü bir anlatım bekliyordum sanırım. Ama belki de kitabın özelliği budur; basit sözcüklerle gerçekleri yansıtmak. Onun dışında burada da bazı incelemelerde gördüğüm ‘başka yerlerde okudum/gördüm sanki’ durumu benim de dikkatimi çekti. Altını çizdiğim bazı satırlar var elbet ama genel olarak beğenip beğenmediğimi tam anlayamadığım bir kitap oldu.
Anlamıştı ki aşk, geniş, inkar edilmez bir iyilik ve doğruluk kaynağı olduğu kadar, aşırılık ya da yanlış anlama halinde çirkinliklerin, sahteliklerin de kaynağıdır. İyi taraf hangisi, kötü taraf hangisi idi? İki taraf birbirinden nerede ayrılıyordu?