irem peker

irem peker
@irempekeer
" zaten bir yerde kötülük varsa oradaki herkes biraz suçludur. "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
beraber çıkar , herkes gibi biz de sarhoş oluruz.. ara sıra kendi kendimizden çıkıp cereyana kapılmak hoş bir şey..
Sayfa 110·Kitabı okudu