“Yoksa sen...”
“Kıskanıyor muyum?” diye fısıltıyla bağırdım. “Deli gibi hem de...”
Summer güldü. Doğruca bana ve asabiyetime güldü. “Win, seni hiç... herhangi bir şeye karşı bu kadar hararetli görmedim. Bu çok sevimli.”
“Kes sesini!” Dudaklarım seğirdi.
“Sadece çok mutluyum!”
“Summer, git başka bir yerde duygusallaş. Beni rahatsız ediyor.