Piraye..Hakikaten yürekten yazılmış bir kalemin elinden çıktığı her sayfasında kendini belli eden bir eser.Okurken alıp götürüyor insanı ve eminim ki okuyan herkes kendimden bir parça bulmuştur.Böyle buruk bir sonla noktalanması bir miktar kalbimi acıtsa da gerçekçiliği ve samimiyeti çok başkaydı.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ruhumu sızlatan yüreğimi parçalayan derin bir iz bıraktı bu kitap bende.Kitapta silahların konuştuğu bir savaştan çok daha ötesinin yaşandığını gözler önüne seriliyor adeta.Yalın ve sade diline rağmen sarsıcı etkisi inanılmaz.Üstelik tüm bunların yakın bir zamanda vuku bulmuş olması daha da korkunç ve acı verici.Dünyanın gün geçtikçe gelişip daha iyi bir noktaya gelmesi gerekirken tam aksine bütün insani duyguların tüketilip vicdan merhamet ve de saygıdan çok daha yoksun bir hal alması bu yüzyılın utancıdır.Dilerim bu acıları birebir yaşamış bu soykırıma şahitlik yapmış o büyük yürekli insanlar kalan ömürlerini bir nebzede olsa iyi bir şeylere tutunarak geçirmişlerdir.