İrem Yapıcı

İrem Yapıcı
Yürümezsen yol içinde birikir* instagram.com/yorgunseyyahh
Atatürk Üniversitesi//Sanat Tarihi
İstanbul
74 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
"Hani bazı anlar olur ya,insana kendi bile fazla gelir.Kimseyi görmek,konuşmak istemez.Kimseye tahammül edemez.Oysaki tüm canlıları,insanlar da dahil seviyordur.Fakat hayat öyle şeyler yaşatır,öyle boşluklarda bırakır ki insanı,an gelir o çok sevdiğimiz insanlara bile tahammül edemez oluruz."
Reklam
10/10
·80 syf.··
2021 5. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 31 Temmuz 2021 18:49
Yine diline ve akıcılığına hayran kaldığım bir Zweig kitabıydı.Yazarın karakterin ruh halini ve duygularını betimlemesi çok başarılıydı.Ve ayrıca yazar karakterin kendisiyle ve içinde bulunduğu yaşamla yüzleşmesini,yaşadığı korkuyla beraber aslında uyanışını ve farkında olmadığı değerleri görmesini çok güzel işlemiş.Her açıdan değerlendirildiğinde tam bir Zweig kitabı
KorkuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Yayınları · 2022125bin okunma
Tokluk da açlıktan daha az kışkırtıcı değildir.
'Meğer benim tutunduğum tüm cümleler öylesine sarf edilmiş'
Birlikte böylesine oturmamız acımızı dayanılır kılıyor.
Reklam