📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
En acısı da ne biliyor musunuz? Bir umutla mesajlara girdiğinizde hiç mesaj bulunmaması, bir insanın seni merak etmemesi, birinin senin için endişelenmemesi, kimsenin umurunda olmaman ve heyecanla bi şey anlatırken veya yaparken heyecanını kursağında bırakmaları o kadar acı verici ki sadece yaşamanız gerek acısını ancak o zaman anlarsınız.. Ve ben bunların daha fazlasını yaşadım, güldüm, soldurdular, ağladım, daha ağlattılar, acı çektim, üstüne tuz bastılar. Dışladılar, kalbimi kırdılar, istemediler, sevilmedim veya hissedemedim ben bana bir gülümsemenizle bile azıcık mutlu olurken siz beni ağlattınız yetmedi bu yaşımda beni yıprattınız. Ben bunları hak etmiyorum...
"Artık müziklerimi dinleyecek tek kalabalık sizsiniz. Bu da benim en büyük konserim..."
Efe Duran ve Mine Uysal başardı, biz de başardık
No. 26 bizi biz yaptı..