Yaşamak Güzeldir Eğer Bir Ölüysen

Yaşamak Güzeldir Eğer Bir Ölüysen
@irmakyareny
Vardım ama yoktum. Galiba tertemiz delirdim.
Üretmeden tüketen tek yaratık insandır.
Sayfa 8 - Maviçatı Yayınları·Kitabı okudu
Reklam
İnsan. İnsan bizim tek gerçek düşmanımız.
Sayfa 8 - Maviçatı Yayınları·Kitabı okudu
Yoldaşlarım, nasıl bir yaşam sürüyoruz? Gelin yüzleşelim: Yaşamlarımız sefil, ağır çalışma yüzünden yorucu ve kısa. Doğuyoruz, bize hayatta kalacak kadar yemek veriliyor ve çalışabilecek durumda olanlarımız gücünün son damlasına kadar çalışmaya zorlanıyor. Ve yararsız hale geldiğimiz anda korkunç bir acımasızlıkla katlediliyoruz. İngiltere'deki hiçbir hayvan bir yaşına girdikten sonra ne mutluluğun ne olduğunu biliyor ne de boş zamanın. İngiltere'deki hiçbir hayvan özgür değil. Bir hayvanın yaşamı sefalet ve kölelikten başka bir şey değildir: salt gerçek budur.
Sayfa 7 - Maviçatı Yayınları·Kitabı okudu
Cemal Süreyya bir şiirinde; Onun yanında, böyle saatlerce hiç konuşmaksızın, göz göze bile gelmeksizin oturmaktan canım sıkılmazdı..