Yaşamak Güzeldir Eğer Bir Ölüysen

Yaşamak Güzeldir Eğer Bir Ölüysen
@irmakyareny
Vardım ama yoktum. Galiba tertemiz delirdim.
Kendini gözlemleyebilmek ve doğru analiz edebilmek bir yetenek değil, beceridir ve öğrenilmesi gerekir.
Reklam
En kötü deneyimlerden hiç ders almıyordu. Her şey kendi aleyhine olduğu halde, on kez yenilgiye uğramışken on birincisini kazanacağını düşünüyordu. Bu tür görüşmelerden ter içinde ve boş bir kafayla bitkin vaziyette döndüğünde, onu mücadeleye sürükleyenin umut mu yoksa umutsuzluk mu olduğunu bilmiyordu.
Sayfa 295·Kitabı okudu
...belki de koşulların gerektirdiği gibi geri adım atarsa, bir daha hiç ilerleyememe tehlikesi vardı.
Sayfa 294·Kitabı okudu
Reklam