"Sizi özlediğimi söylesem yalan olur ; bu olup olabilecek en eksiksiz en acı verici büyü. "
- Burdasınız, tıpkı benim gibi , hatta bende de fazla ; benim olduğum yerde siz de varsınız üstelik benden daha fazla varsınız."
- Ne yapıyor o öyle?
+ Leyla ile konuşuyor.
- Ne konuşması? Oturmuş öyle boş boş bakıyor mezara.
+ Bazen dil, gönlün hissettiklerini kelimelere dökemez. Eğer sevdiğinin yanındaysan, konuşmak zaten gürültüden başka bir şey değildir.
Bir sokak arasında tuttun ellerimi, ki ben buna bile hazır değildim. Gözlerin gözlerimdeydi.
- Ömrümü vereceğim kadın sen misin ?" Der gibi baktım .
"Sen benim için yaratıldın " dedin gözlerinle. O sessizliğin içinde gözlerimizle konuştuğumuz ne varsa gökyüzüne not olup uçtu ve biz bir mucizeye inanıp sonsuz bir hikaye olmak istedik .....
- Neden hiç mutlu değilsin Zeze ?
+ Neden mutlu olmalıyım ?
- Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz.
+ İyi ki bir defa geliyoruz Portuga.
- Neden ?
+ İkinci bir hayatı kaldıramazdım.