irmmm

irmmm
Bazı insanlar , Bazen insanlar ...
"Sizi özlediğimi söylesem yalan olur ; bu olup olabilecek en eksiksiz en acı verici büyü. " - Burdasınız, tıpkı benim gibi , hatta bende de fazla ; benim olduğum yerde siz de varsınız üstelik benden daha fazla varsınız."
1000Kitap
Reklam
"Hiçbir şey yapmadan da yorulabiliyor insan düşündükleri ağır geliyor bazen." Octavio Paz
- Ne yapıyor o öyle? + Leyla ile konuşuyor. - Ne konuşması? Oturmuş öyle boş boş bakıyor mezara. + Bazen dil, gönlün hissettiklerini kelimelere dökemez. Eğer sevdiğinin yanındaysan, konuşmak zaten gürültüden başka bir şey değildir.
Bir sokak arasında tuttun ellerimi, ki ben buna bile hazır değildim. Gözlerin gözlerimdeydi. - Ömrümü vereceğim kadın sen misin ?" Der gibi baktım . "Sen benim için yaratıldın " dedin gözlerinle. O sessizliğin içinde gözlerimizle konuştuğumuz ne varsa gökyüzüne not olup uçtu ve biz bir mucizeye inanıp sonsuz bir hikaye olmak istedik .....
- Neden hiç mutlu değilsin Zeze ? + Neden mutlu olmalıyım ? - Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz. + İyi ki bir defa geliyoruz Portuga. - Neden ? + İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
Alıntı
Reklam