İSA TOPTAŞ

İSA TOPTAŞ
@isatoptas
Bazen ne olacak söyle gitsin diyorum. Sonra soyleyince ne olcak SUS BITSİN diyorum
Hatıralar mutlu bir hayatın hatıraları olursa güzeldir, insana güç kapanmış yaraları hatırlatınca acı şeylerdir.
Reklam
Acaba insandan baska bir gün öleceğini bile bile bu Dünyaya sıkı sıkı bağlanarak yaşayan bir canlı daha varmıdır?
N. Hikmet
Bütün iş Tahir ile Zühre olabilmekte yani yürekte....  Mesela bir barikatta döğüşerek  Mesela Kuzey Kutbu'nu keşfe giderken  Mesela denerken damarlarında bir serumu ölmek ayıp olur mu? 
Nazım Hikmet
yani sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı? 
Acı çekmeden olmuyor insan, yüreği yanmadan anlamıyor sevmeyi. Nasıl ki kor ateşler de olgunlaşırsa meyveler, Zemheride yağlanirsa zeytin Olmuyorsa zahmetsiz, emeksiz nimet. Olmak için, olgunlaşmak için Görmek, geçirmek gerek
Reklam