Işık Çam

Işık Çam
@isik_cam

Işık Çam

, bir kitap okudu
Puan vermedi·72 syf.·
25 saatte okudu
·
Okunma: 08 Nisan 2025 00:00
·
2025 3. kitabı
Namık Kemal
8.3/10 · 27,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bugün canım insan yüzü görmek istemiyor.
Sayfa 87·Kitabı okudu
" İyilik demek kimseye kötülüğü dokunmamak değil, kötülük yapacak cevheri içinde taşımamak demektir."
"Yüksek insan dışına değil, içine kıymet verendir... "
Sayfa 55·Kitabı okudu
Bazen bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum, bazen de hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum.
Sayfa 88·Kitabı okudu