İlayda Işık

İlayda Işık
@isikilayda
Süleyman Demirel Üniversitesi
18 okur puanı
Aralık 2024 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Çok mutluydum o günlerde ama fark etmek istemiyordum. Şimdi yıllar sonra, fark etmemenin belki de mutluluğu korumanın en iyi yolu olduğunu düşünüyorum.”
Reklam
“Pişmanlık acısı, daha içe dönük ve kısa bir acıydı ve bacaklarımın arka kısmına ve ciğerlerime vurur, tuhaf bir şekilde gücümü tüketirdi."
‘’Biraz diken olmazsa, aşk gülünün kokusunu alamazsın."
"Ben böyleyim işte!"dedi. "Ben garip bir kadınım. Benimle ahbaplık etmek isterseniz birçok şeylere tahammüle mecbur kalacaksınız."