İskender Asaf

İskender Asaf
@iskender_asaf
Kalbin penceresinden sızan kelimeler; yarım kalmış hikâyelerin fırtınasıdır...
Yetim baba
Yetim Baba İskender Asaf "Dokunduğun her hayat senindir;kurtardığın herkes aslında sensin..." Hafta boyunca bana duygu yoğunluğu yaşatan "yetim baba" nın daha kapağını gördüğüm ilk anda içimdeki en derin sızıya dokunacağını biliyordum.dokunsun da istedim .bu tanıdık duygu beni zaman zaman yaraladıysa da hep iyileşecek birşeylere tutundum. konusundan bahsedip büyüsünü kaçırmak istemiyorum kesinlikle.Ensar'ın daha başladığınız ilk anlarda etkisi altına gireceğiniz bir hikayesi var.aşkın çok yalın ve temiz halini; özlediğimiz eşsiz duyguları yeniden hatırlacak. yazarın yalın diliyle de akıp gidiyor .Bizleri Ensarın dünyasına etkileyici anlatımıyla çeken İskender Asaf ın kalemine sağlık🌸
1000Kitap
İskender Asaf
Kendi sızınıza 'Yetim Baba'yı yoldaş etmeniz ne kadar kıymetli... Ensar'ın dünyasındaki o duyguları yeniden bulduğunuzu bilmek, benim için çok kıymetli bir hediye Masal Duru hanım. Bu güzel yol arkadaşlığınız ve zarif yorumunuz için kalpten teşekkür ederim. Gönlünüze sağlık. 🌸
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
9/10
·344 syf.··
Beğendi
·
2026 17. kitabı
·
24 günde okudu
·
Okunma: 08 Nisan 2026 15:35
Merhaba sevgili okurlar, umarım hepiniz iyisinizdir:) Uzun zamandır yoğun olduğum için uzun bir süre zarfında okuduğum bu güzel kitap için ilk öncelikle yaptığı çekiliş ve gönderdiği güzel kitabı için sevgili yazar İskender Asaf 'a çok teşekkür ederim:) Kitabımıza gelecek olursak, şiir seven biri olarak kitaptaki şiirsel anlatım gerçekten çok hoşuma gitti. Aynı zamanda o karakterlerin iç dünyasını da yazar çok güzel bir şekilde hissedebiliyorsunuz. Duygusal açıdan da zengin bir kitap olduğu için çoğu kişinin sevebileceğini düşünüyorum. Ve kitaptaki tasavvufi sohbetler gerçekten çok etkileyici özellikle ana karakterin yaptığı bazı sohbetler insana gerçekten de çok derinden etkiliyor. Şiirsel bir dil seven okurlar için gerçekten akıcı bir kitap. Eğer kitabın devamı gelirse gerçekten çok güzel bir seri olacağını düşünüyorum üstüne de biraz aksiyon ve macera eklenirse gerçekten tadından yenmez. İç dünyanın çok güzel bir şekilde anlatıldığı bir kitap bence dediğin gibi şiirsel anlatım seven tüm okullara tavsiye ederim:) Keyifli okumalar dilerimm✿
İnceleme
Yetim Babaİskender Asaf · BENGİSU · 20266 okunma
İskender Asaf
Kıymetli Hatice Hanım, Bu nazik ve samimi yorumunuz için gönülden teşekkür ederim. Kitabın çekilişle size ulaşması ve ardından böyle güzel bir dönüş almam beni gerçekten çok mutlu etti. Şiirsel anlatımı ve karakterlerin iç dünyasını bu kadar içten hissetmeniz, tasavvufi sohbetlerin derinliğini fark etmeniz benim için paha biçilemez. Özellikle “şiir seven biri olarak” demeniz kitabın ruhuna ne kadar yakın olduğunuzu gösterdi. “Aksiyon ve macera” önerinizi de heybeme koydum. İnşallah Rabbim nasip ederse Ensar’ın yolculuğunu daha hareketli ufuklara taşıyabiliriz. Vaktinizi ayırıp bu güzel satırları paylaştığınız için tekrar teşekkür ederim. Keyifli okumalar dilerim. Selam ve dua ile… İskender Asaf ✿
Yetim Değilsin, HİKAYENİ TAMAMLA...
10/10
·344 syf.··
Beğendi
·
2026 4. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 11 Nisan 2026 19:09
Yetim Baba Hikayen neden yarım? İnsan bazen en çok kendine geç kalır. Hissettiğin her ruh daralması, aslında genişliğe açılan bir kapının eşiğidir. Bu kapıyı aralamaktan çekinme; çünkü hikâyeni tamamlamak, o manevi ferahlığın toprağına ilk adımı atmaktır. Göğüs kafesindeki o dinmek bilmeyen huzursuzluk, aslında bir "kendini ihmal" sızısıdır... Hikâyen, sen kendi hakikatine uyandığında yeniden başlayacak... Arayışın Pusulası: Ensar ve Kayıp Bir İz... Ya başka bir kalbin sızısına dokunmak? Romanın kalbinde, geçmişin gölgesinde kalmış bir sızıyla yola çıkan Ensar var. Küçük yaşta ellerinden kayıp giden, nereye savrulduğu bilinmeyen kız kardeşinin izini süren bir gencin, kaderle olan amansız randevusu bu... Biz burada Ensar’ın geçtiği yolların tozunu değil, o yolun varmak istediği asıl menzili önemsiyoruz. Kaderin onu hangi durakta beklediğini, o kayıp kardeşin hangi kapının ardında olduğunu bilerek anlatmıyoruz; çünkü bu arayış, sadece Ensar’ın değil, aslında hepimizin kendi içindeki o "kayıp parçayı" bulma yolculuğu. Sırrı çözmek değil, o sırrın peşinde yanmak mühim... Yetim değilsin; sadece yaranı hangi sevgiyle saracağını, hangi sarsılmaz vefaya tutunacağını unutmuşsun. Gel; o yarım bıraktığın maneviyatı, Yetim Baba’nın rehberliğinde beraber tamamlayalım... "Yetim Baba" yı okurken yağmur oldum, rüzgarlara karıştım, ırmak oldum akıp gittim, şelalelerde durulandım, dağları tepeleri aştım ve nihayet kalbime ulaştım, kendimi buldum... Kalbi yetim kalanların, hikayesini yarım bırakanların yaralarını sarmaya geldi "Yetim Baba"... Sayfayı çevirin bir sonra ki satır da kendinizi bulacaksınız...İyi okumalar...Saygı ve Sevgilerimle... Mart - Hanife Çıta İskender Asaf - İskender Asaf - Yetim Baba
Yetim Babaİskender Asaf · BENGİSU · 20266 okunma
İskender Asaf
İncelemeyi resmi sayfada görünce bir kez daha etkilendim. “Yetim değilsin… Hikayeni tamamla” cümlesiyle başlayan o derin ve şairane bakışınız, kitabımın ruhunu gerçekten çok güzel yakalamış. Bu kadar içten ve ferasetli bir okuma için gönülden teşekkür ederim. Kaleminiz daim, gönlünüz ferah olsun. Selam ve dua ile… İskender Asaf 🌿
Yetim Değilsin... Hikayeni Tamamla...
Yetim Baba Hikayen neden yarım? İnsan bazen en çok kendine geç kalır. Hissettiğin her ruh daralması, aslında genişliğe açılan bir kapının eşiğidir. Bu kapıyı aralamaktan çekinme; çünkü hikâyeni tamamlamak, o manevi ferahlığın toprağına ilk adımı atmaktır. Göğüs kafesindeki o dinmek bilmeyen huzursuzluk, aslında bir "kendini ihmal" sızısıdır... Hikâyen, sen kendi hakikatine uyandığında yeniden başlayacak... Arayışın Pusulası: Ensar ve Kayıp Bir İz... Ya başka bir kalbin sızısına dokunmak? Romanın kalbinde, geçmişin gölgesinde kalmış bir sızıyla yola çıkan Ensar var. Küçük yaşta ellerinden kayıp giden, nereye savrulduğu bilinmeyen kız kardeşinin izini süren bir gencin, kaderle olan amansız randevusu bu... Biz burada Ensar’ın geçtiği yolların tozunu değil, o yolun varmak istediği asıl menzili önemsiyoruz. Kaderin onu hangi durakta beklediğini, o kayıp kardeşin hangi kapının ardında olduğunu bilerek anlatmıyoruz; çünkü bu arayış, sadece Ensar’ın değil, aslında hepimizin kendi içindeki o "kayıp parçayı" bulma yolculuğu. Sırrı çözmek değil, o sırrın peşinde yanmak mühim... Yetim değilsin; sadece yaranı hangi sevgiyle saracağını, hangi sarsılmaz vefaya tutunacağını unutmuşsun. Gel; o yarım bıraktığın maneviyatı, Yetim Baba’nın rehberliğinde beraber tamamlayalım... "Yetim Baba" yı okurken yağmur oldum, rüzgarlara karıştım, ırmak oldum akıp gittim, şelalelerde durulandım, dağları tepeleri aştım ve nihayet kalbime ulaştım, kendimi buldum... Kalbi yetim kalanların, hikayesini yarım bırakanların yaralarını sarmaya geldi "Yetim Baba"... Sayfayı çevirin bir sonra ki satır da kendinizi bulacaksınız...İyi okumalar...Saygı ve Sevgilerimle... Mart - Hanife Çıta İskender Asaf - İskender Asaf - Yetim Baba
Alıntı
İskender Asaf
Kıymetli Hanife Hanım, Bazı okumalar vardır; kitabı değil, o kitabın ardındaki asıl niyeti görünür kılar. Siz, Ensar’ın tozlu yollarından ziyade o yolun varmak istediği menzili ve satır aralarındaki sessiz arayışı ne kadar da şairane bir ferasetle yakalamışsınız. Kitaptaki o görünmez damlaların gönlünüzden ırmak olup akması ve nihayet kalbinize ulaşması benim için en büyük mükafattı. Yetim Baba’nın ruhunu bu kadar içten hissetmeniz, hikâyenin gerçek sahibini bulduğunu hissettirdi. Bu kıymetli ve şifa dolu hissedişiniz için kalpten teşekkür ederim. Gönlünüze, kaleminize ve o tertemiz kalbinize sağlık. Selam ve hürmetlerimle… İskender Asaf
Kalp Yolculuğu...
Beni bekleyen, sitem etmeden dua eden, varlığıyla güç veren tüm gönül dostlarıma selam olsun. Biliyorum, bir müddet sessizliğe büründü bu köşe. Ancak bu sükût bir gidiş değil; mısraların demlenmesi, yorulan ruhun kendi derinliğinde nefeslenmesiydi. Kalbim her an sizinleydi... Sahi, sizler nasılsınız? Umarım gönül hanenizde huzur daim olmuştur. Benim dünyamda ise yıldızların uykusuna daldığım, uykusuz ama yüreği ferahlatan gönül mesailerim vardı. Bir yanımda annemin ve babamın ebedi sessizliğinden kalan o derin yalnızlık, diğer yanımda engelli merkezinin duvarları arasında hastalıklarla verdiğim o sessiz mücadele... Hayat bana bazen çok sarp yollar sundu; ama ben şuna inandım: Asıl yolculuk bedende değil, kalptedir. Dış dünyam ne kadar kısıtlı, ne kadar hüzünlü olursa olsun; sizinle çıktığımız bu kalp yolculuğu beni her zaman ayakta tutan en büyük mucize oldu. İşte bu yüzden, yıldızları geceye diken bir terzi gibi sevgili yazarım Mehmet Dorukhan Üçer ile Son Arayış romanı üzerine titizlikle çalıştık. Biliyorsunuz, Şair ruhlu bir editör olarak bu kıymetli fantastik eserin ikinci baskı yolculuğuna eşlik ediyorum. İlk halindeki o samimiyeti şimdi hayatın tam içinden süzülen bir derinlikle taçlandırıyoruz. İlginç olan şu ki; "Son Arayış" romanındaki kahramanımız Ogan kaybolan kız kardeşinin izini sürerken, aynı anda okuduğum "Yetim Baba" romanındaki Ensar da yıllar önce ayrıldığı kız kardeşini arıyordu. İki farklı dünya, iki farklı yazar ama aynı hüzünlü ve umutlu arayış... Son Arayış'tan süzülen şu cümle aslında hepimizin hikayesi gibi: "Orada, hiçbir şeyin olmadığı bir yerde, en büyük şeylerden biri oluyordu: İyileşme..." Bu yoğunluğun ortasında ruhuma bir dost eli gibi uzanan Yetim Baba'dan ise şu satırlar kalbime mühürlendi: "Herkes için sınav, kendini bulma dünyası..." Bu
Alıntı
İskender Asaf isimli okura yanıt verildi
İskender Asaf
HANİFE ÇITA Âmin, kıymetli dilerleriniz için teşekkürlerimi sunuyorum... Sizin de gönül haneniz hep baharlı kalsın, kaleminiz daim olsun Hanife Hanım. Bilmukabele, hürmetlerimle.