Okuyanların geneli kitabı sevsede ben sevemedim. Bundan 4 yıl önce başlamıştım okumaya 200 sayfa okuyup devam edememiştim. Tekrar şans vermek istedim kitabı sonuna kadar okudum. Sevenleri çok olsada bana hitap etmiyor. Ben daha çok epik fantastik,aksiyon seviyormuşum bu kitap da bunu anladın. Locke çok zeki birisi değil ama salak da değil. Bazıları çok abartıyor locke çok yalan söylüyor diye ama aslında aklını kullanıp karşısındakini manipüle ediyor. Bildiğin dolandırıcı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Diğer kitaptan biraz daha farklı ama gene akıcı gidiyor olaylar ama 3-4 defa yavaşlıyor tabi sıkıcı olabiliyor .. Fazla söyleyecek bişey yok aslında üçüncü kitap için yer hazırlamışlar geçiş evresi gibi aslında olay örgüsü yüzeysel.
Giriş kitabı olarak gayet akıcı ve her bölümde beni biraz daha heyecanlandırdı ama kitabı eline alınca sonunu az çok tahmin edebiliyorsunuz ama olayları kestiremiyorsun beklenmedik şekilde gelişiyor olaylar .Kitabın anlatım kısmını pek beğenmedim ana karakter fazlaca kendinden emin