Kitabı çok beğendim. Konuşmaları tam bizim insanımız söyleyebileceği şeyler. Dili çok sade anlaşılır. Konusu günlük hayatımızda her zaman olabilecek şeyler. Sadece bir son kısımda ki bir iki şeyi onaylandığım için 10 puan vermedim
Ama anlamamız gereken şu: Herkes dertte değil, herkes derste. Herkes derdiyle dersini alıyor. Ders alınacak, sınav geçilecek... Teneffüs ancak o zaman.