fikir çok güzel işlenmiş ama uygulamada biraz polyanna. hemcinsime sinirlendiğim çok nokta oldu ama anlamaya çalışmak sanırım çözüme götürecek olan şey.
okudukça akan, aktıkça içine alan bir öykü kitabı. son sayfaya geldiğimde keşke daha fazlası olsaydı dedirtti. bu kitabı ve yazar keşfetmek gerçekten büyük şans!