Bir polisiye romanı kaliteli yapan, okuyucuya tüm ipuçlarını verip, tüm karakterleri tanıtıp, “hadi gel katili birlikte bulalım” diyebilmesidir. Maalesef ki Tess’in bu kitabında istediğimi bulamadım. Okuması keyifli, konusu merak uyandırıcı, bir solukta bitirdiğim bir kitap oldu fakat bunun nedeni sadece serinin ilk kitabı Cerrah’tan beri tanıdığım, karakterlerle bütünleştiğim, isimleri görünce “yakından tanıyorum” hissi veren karakterlerin olmasıdır. Hangimiz istemeyiz ki Jane ve Frost ile birlikte kafa kafaya verip olayı çözmek ? Ama bu kitapta sadece “okur” sıfatıyla bulunuyoruz. Umuyorum bir sonraki olayda bizleri de unutmazlar.