eda ozcan

çeşitli sebepler yaşamanı gerekli kılıyorsa, nasıl ölebilirsin?
Reklam
senin yüreğin sevmek için çarpıyor. insanları sevmeden yapamazsın, yaşayamazsın... onlar seni hiç sevmese de, anlamasa da yüreğin çarptıkça sen onları sevecek, onlar için yazacaksın.
ne kadar hayal kırıklıkları ile dolu olursa olsun; yaşantım en büyük gücümdü.
insan ise uyum sağlama konusunda eşsizdir. hatta çevreye uyum sağlamakla yetinmez, çevreyi de kendine uydurur. bunun için aletler, binalar, yollar, makineler yapıp durur. Makinenin tıkandığı noktadaysa kendisi makineye uyar.
kitaplarını ve fikirlerini koruyabilirsin. sadece kendi kendine "burada" -alnına vurdu- "özgür bir adamım," demen lazım; o zaman sorun kalmaz.
Reklam