" Bence bizler insanlar hayatlarimiza çekiyoruz.En derin ihtiyaçlarımızı yayınlıyoruz ve bazı insanlar nerede olurlarsa olsunlar çağrılarımızı bilinçaltlarında duyup bize cevap gönderiyorlar.İyi ya da kötü; öğretmenlerimizi, dostlarımızı, hatta kabuslarimizi çekiyoruz.Bazılarımızın çağrıları daha yüksek oluyor.Bazılarımız ise daha hassas alıcılara sahip oluyor. "
"... Evet, bence tehlike bir şekilde bizleri baştan çıkarıyor.Kim uçurumun kenarında durup aşağı baktığında aklından kendisini boşluğa bırakıp parçalanarak ölmeyi hayal etmez ki? Bu hayal bize sadece dehşet vermez; ayrıca heyecan da verir. "