Neria

Neria
@itsneria
VITRIOL Bir nevi depo olarak kullanıyorum. :)
"...Hissetmemenin en iyisi olduğunu zor yolda öğrenmiştim. "
Sayfa 182·Kitabı okudu
Reklam
" Bence bizler insanlar hayatlarimiza çekiyoruz.En derin ihtiyaçlarımızı yayınlıyoruz ve bazı insanlar nerede olurlarsa olsunlar çağrılarımızı bilinçaltlarında duyup bize cevap gönderiyorlar.İyi ya da kötü; öğretmenlerimizi, dostlarımızı, hatta kabuslarimizi çekiyoruz.Bazılarımızın çağrıları daha yüksek oluyor.Bazılarımız ise daha hassas alıcılara sahip oluyor. "
Sayfa 173·Kitabı okudu
"... Evet, bence tehlike bir şekilde bizleri baştan çıkarıyor.Kim uçurumun kenarında durup aşağı baktığında aklından kendisini boşluğa bırakıp parçalanarak ölmeyi hayal etmez ki? Bu hayal bize sadece dehşet vermez; ayrıca heyecan da verir. "
Sayfa 45·Kitabı okudu
" Sopalar ve taşlar kemikleri kırabilir ama kelimeler kalbinizi incitir. "
Sayfa 10·Kitabı okudu

Neria

, bir kitap okudu
8/10
·432 syf.·
5 saatte okudu
·
Okunma: 12 Temmuz 2020 18:32
·
2020 5. kitabı
Lisa Unger
8.5/10 · 972 okunma
Reklam