Neria

Neria
@itsneria
VITRIOL Bir nevi depo olarak kullanıyorum. :)
" Ya,böyle işte! Bu bir yasa Sonya, yasa.Akılca ve ruhça kim sağlam ve güçlüyse, insanlara onun buyuracağını biliyorum artık! Kim daha yürekliyse, haklı olan da odur.Her şeyin içine tükürmekte, aldırmazlıkta en ileri gidenler, yasa koyucu olurlar.Herkesten daha gözü pek olan, herkesten daha haklıdır! Bugüne kadar böyle gelmiş, bu bundan sonra da böyle gidecek! Bu gerçeği ayırt edemeyenler kördür! "
Sayfa 521·Kitabı okudu
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
" Hiç değilse... hiç değilse pişmanlık duyabilseydi! Öyle bir pişmanlık ki, yüreğini kasıp kavursun, uykularini kaçırsın; öyle bir pişmanlık ki, düşlerini darağaçları, suda boğulmalar doldursun! Ah! Böyle bir pişmanlık nasıl, nasıl sevindirirdi onu! Acı ve gözyaşı da bir hayattır! Ama o işlediği cinayetten dolayı en küçük bir pişmanlık duymuyordu. "
Sayfa 678·Kitabı okudu
" Dünyada açıkyüreklilikten zor ve övmeden kolay bir şey yoktur.Açıkyüreklilikte yüzde bir değerinde bile olsa, bir nota falsolu oldu mu, uyumsuzluk hemen fark edilir; övmede işte, baştan sona bütün notalar falsolu bile olsa, yine de kulağa hoş gelir zevkle dinlenir. "
Sayfa 595·Kitabı okudu
" ... Ben senin önünde değil, insanlığın çektiği acıların önünde eğildim,  dedi. " 
Sayfa 401·Kitabı okudu
" ... 'Genel mutluluk' için uğraşıyorlar.Hayır, ben dünyaya bir kez geldim ve bir daha gelmeyeceğim: 'Genel mutluluk' falan bekleyemem.Ben kendim için yaşamak istiyorum, yoksa hiç yaşamayayım, daha iyi. "
Sayfa 342·Kitabı okudu