Neria

Neria
@itsneria
VITRIOL Bir nevi depo olarak kullanıyorum. :)
" İdam mahkumunun biri ölümünden bir saat önce, yüksek bir dağın tepesinde, ancak iki ayağının sığabileceği kadar daracık bir yerde yaşaması  gerekse, çevresindeyse uçurumlar, okyanuslar, sonsuz karanlıklar, fırtınalar ve sonsuz bir yalnızlık olsa, yine de o bir avuç yerde ömrü boyunca, binlerce yıl, sonsuza dek yaşamanın, o anda ölmeye yeğleneceğini söylemiş.Yeter ki yaşasın! Yalnızca yaşasın! Aman Tanrım, bu nasıl gerçek böyle! Bu nasıl gerçek! İnsan ne alçak yaratıkmış! "
Sayfa 195·Kitabı okudu
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
" Burada insanın ağrına giden ne biliyor musun? Onların yalan söylemeleri değil; yalan her zaman bağışlanabilir; tatlı bir şeydir çünkü yalan, insanı eninde sonunda gerçeğe götürür. "
Sayfa 165·Kitabı okudu
" Dunya, kardeşi ve annesi için kendini satıyor! Her şeyi satabilir bu iki insan için o! Biz burada gerektiği zaman tüm ahlaki duygularımızı bastırır,  özgürlüğümüzü, huzurumuzu, hatta vicdanımızı, her şeyimizi, her şeyimizi bitpazarinda satışa çıkarırız! Yeter ki, sevdiğimiz varlık mutlu olsun. "
Sayfa 53·Kitabı okudu
" ... Alışmışlar da buna.Ağlaya sızlaya da olsa alışmışlar.İnsanoğlu denen aşağılık yaratığın alışamayacağı hiçbir şey yok galiba. "
Sayfa 32·Kitabı okudu
" Her insanın çalabileceği hiç değilse bir kapı olmalı.İnsanın ne yapıp edip başvuracak bir yerinin bulunması gereken zamanlar oluyor. "
Sayfa 15·Kitabı okudu