Vita

Vita
@itsnoneofyourbussines
Akıcı ve konusu güzel
8/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2023 46. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 20 Eylül 2023 01:02
Bu ara sürekli karşıma çıkıyordu ve okudum. Konusu çok güzel ve akıcı. Eğer The100 dizisini izlediyseniz, kitabı okurken diziyi anımsayabilirsiniz. Bilim-kurgu okumayı seviyorsanız şans verebilirsiniz. 2. Kitaba geçiş yapacağım kısa bir sürede On Bir’den Kaçış
Bilim-Kurgu
On Bir’den KaçışJerri Chisholm · Olimpos Yayınları · 0182 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
8/10
·647 syf.··
2023 41. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 30 Haziran 2023 20:06
İlk kitaba göre kat be kat daha iyiydi. Elbette derine inecek olursak sorunlar vardı ama yine de güzeldi bence. Eğer ilk kitabı okuyup beğenmediyseniz bence 2. Kitaba şans vermelisiniz. 1. Kitabın incelemesinde ana erkek karakterin Tamlin olduğunu yazmiştim ama yanılmışım. Ryshand imiş. Onun ağzından bir bölüm bile var kitapta *2,3 sayfa ama olsun*. Son bolumlerde beklemedigim olaylarda oldu ve açikçasi heyecanlandim. Ryshand ı okumayi sevdim. Canim benim. 3. Kitabi alirmiyim emin değilim biraz ara vermem gerek sanırım. Sonuç olarak nefret edende var çok sevende seriyi, ben de tam ortalarinda olabilirim sanırım. Sis ve Öfke Sarayı
Fantastik
Sis ve Öfke SarayıSarah J. Maas · Dex Yayınları · 20204,681 okunma
Kurgu güzel, karakter işlemesi daha iyi olmalıydı
7/10
·540 syf.··
2023 38. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 21 Haziran 2023 14:41
Yazarı birkaç kere duymuştum ve bu seriyi de merak ettiğim için okumak istedim ve 25 dakika önce ilk kitabı bitirdim. Kitaba puanım 6.5 dan 7 olabilir. Kurgusu ve anlattığı dünya güzel ve bana hitap ediyor, bu konuda sıkıntı yok. Ama kitaptaki konuşmalar basit kalmış. Karakterlerin bir derinliği olduğunu düşünmüyorum. Bu ilk kitap olduğu için diğer kitaplardaki karakter gelişimi ne kadar bilmiyorum. Kitabın son çeyreğine kadar çok merak ettirici bir şey yoktu açıkçası. Sona doğru hareketlenmeye başladı. Karakterlere bakacak olursak da ana erkek karakter Tamlin konuk oyuncu gibi olmuş. Umarım ilerleyen kitaplarda daha çok yer edinir. Ve onun ağzından da kitabı okumak isterim. Ana kadın karakter Feyre canım benim. Bir şey söylemek istemiyorum. Sadece güçlü kadın karakter okumayı severim ama bu biraz nasil desem içine çekmedi beni. Neyse bir de son çeyrekte ortaya çıkan Ryshand karakteri var. Onu sevdiğimi söyleyebilirim. Tamlin den daha çok kitapta yer edinmiş resmen -birde sonda girdi- Özetlemek gerekirse: Okunabilir. Kurgusu güzel tek sorun basit bir anlatımı ve diyalogları var.Seri zaten 5 kitap galiba, 2. Kitabı da alıp okuyacağım ve ilerlemesine göre diğerlerini de alabilirim. Dikenler ve Güller Sarayı
Fantastik
Dikenler ve Güller SarayıSarah J. Maas · Dex Kitap · 20166,1bin okunma