Her kitaba ne için puan verdiğimi açıklayayım 💁🏻♀️
+ kitap kendisini okutması lazım veya şöyle diyim okurken sıkılmamalıyım
+ bana bir şeyler hissettirmesi lazım en sevdiğimde heyecanladırması ve meraklandırması
+tahmin edilmez olması (ters köşeler beni mutlu eder)
+ güzel alıntılara sahip olması
+ sonun mükemmel olması çünkü bilirsiniz sonlar akılda kalır