“Dram” diyoruz. yaşadığımız bu gözü yaşlı edebiyat çağında, hem yalan yanlış hem de gereğinden fazla kullanılması yüzünden, gözden iyice düşmüş olan bu sözü yine de kullanmak gerekiyor burada
Dram diyoruz. Yaşadığımız bu gözü yaşlı edebiyat çağında, hem yalan yanlış hem de gereğinden fazla kullanılması yüzünden, iyice gözden düşmüş olan bu sözü yine de kullanmak gerekiyor burada