Tabii. Sonu kötü biten bütün öyküler bir kadınla başlar, hiç şaşmaz bu. Sen gençsin, şu söylediğimi aklının bir köşesine yaz: Savaşın tek suçlusu kadınlardır..
İnsan daha yaşamadan, cennet umudunu ne yapsın? Kendi ruhları yerlerde sürünürken, Kutsal Ruhu ne yapsınlar? Yardıma ihtiyaçları olacak. Ölmeye sıra gelmeden önce yaşamaları şart.
Ne günah diye bir şey var, ne de sevap diye! Hepsi aynı bütünün parçası. Yaptıklarının bazıları güzel, bazıları çirkin, ama bu konuda tek diyebileceğimiz bu kadar.