Evet,beni önemsiyordu.Fazla önemsiyordu hatta.Beraberce,herkesin kullanıp attığı bulvar romanı ve Hollywood sineması aşklarından başka,çok daha yüksek ve bilinçli bir aşk kurabileceğimize inanıyordu.Basit gurur oyunlarından,alelade kaprislerden uzak;duyguları aklın yardımıyla büsbütün olgunlaştırmış, sahici bir aşk. Bunun için ona, genel çizginin ve şımarıklığın ötesinde, bir kadın mı gerekiyordu, o bendim işte.