Harun

Harun
@ixharun
Bazen yadırgıyorum yerimi, ahvâlimi. Sanki olmam gereken yerde değilim; yolu mu şaşırdım, geç mi kaldım, bilemiyorum. Aidiyetten yoksun, bir boşlukta kürek çekiyorum sanki. Fakat bileğimde hâlâ kuvvet var; çünkü umman varsa, dokunduğu kıyı da vardır, inanıyorum. C.Çetinkaya
Edebiyat
Reklam
Şarkı susmuştur. Kirpik inmiştir. Söz kararmıştır. Gönül sessizliğin ruhuyla boyanmıştır. Yalnızlık şimdi iki kere üşütür insanı. Şükrü Erbaş
Edebiyat