Bazen yadırgıyorum yerimi, ahvâlimi. Sanki olmam gereken yerde değilim; yolu mu şaşırdım, geç mi kaldım, bilemiyorum. Aidiyetten yoksun, bir boşlukta kürek çekiyorum sanki. Fakat bileğimde hâlâ kuvvet var; çünkü umman varsa, dokunduğu kıyı da vardır, inanıyorum.
C.Çetinkaya
"Yakılmak için ateşin üzerinde bağlanmışken hâlâ sevinen bir kimse, acıyı yendiği için değil, acı beklediği yerde acı hissetmediği için sevinmektedir."
Binlerce yıldız gökyüzünün maviliğinde parıldıyordu. Bense anlaşılmaz bir topluluk içinde yalnız görünüyordum. Bütün insanlar derin bir uykudaydı. Yüzükoyun, yatay ve sessiz bir şekilde.