Harun

Harun
@ixharun
Bazen yadırgıyorum yerimi, ahvâlimi. Sanki olmam gereken yerde değilim; yolu mu şaşırdım, geç mi kaldım, bilemiyorum. Aidiyetten yoksun, bir boşlukta kürek çekiyorum sanki. Fakat bileğimde hâlâ kuvvet var; çünkü umman varsa, dokunduğu kıyı da vardır, inanıyorum. C.Çetinkaya
Edebiyat
Reklam
Şarkı susmuştur. Kirpik inmiştir. Söz kararmıştır. Gönül sessizliğin ruhuyla boyanmıştır. Yalnızlık şimdi iki kere üşütür insanı. Şükrü Erbaş
Edebiyat
"Yakılmak için ateşin üzerinde bağlanmışken hâlâ sevinen bir kimse, acıyı yendiği için değil, acı beklediği yerde acı hissetmediği için sevinmektedir."
Edebiyat
Binlerce yıldız gökyüzünün maviliğinde parıldıyordu. Bense anlaşılmaz bir topluluk içinde yalnız görünüyordum. Bütün insanlar derin bir uykudaydı. Yüzükoyun, yatay ve sessiz bir şekilde.
Sanki hep bir şeyi bekliyormuş gibi atıyor kalbim.
Reklam